Skontaktuj się z nami
Nasz zespół jest otwarty na wszelkie Państwa pytania, a nie rzadko zdarza się, że odpowiedzi udziela sam Prezes. A wszystko po to aby być jak najbliżej Państwa zgłoszeń, doświadczeń i opinii o produkcie FullCall.
Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz, za pomocą maila lub korzystając z widżetu, gdzie dostępne są opcje połączeń czat, audio i oczywiście wideo.
Napisz do nas
Info
Łabędzka 47,
44-121 Gliwice
kontakt @ fullcall.pl
Q&A
Co jeszcze warto wiedzieć o FullCall?
Czy mogę korzystać z produktu bezpłatnie?
Oczywiście! Posiadamy pakiet Freemium, który aktywuje się automatycznie po 14 dniach testów, jeśli nie zdecydujesz się na inny bardziej bogaty w zasoby plan płatny.
Jak działa okres próbny?
Zakładając konto dostajesz profesjonalny i bogaty pakiet Premium o wartości 245 zł na 14 dni do testów. Jeśli nie zdecydujesz się na zakup, Twoje konto przejdzie automatycznie do planu bezpłatnego Freemium bez żadnych kosztów i kruczków.
Czy mogę konfigurować kanały kontaktu?
Tak. Możesz używać takich kanałów, na jakie Twoja firma jest gotowa. Sam czat lub audio/wideo? Lub wszystko razem? Nie ma problemu, kliknij włącz/wyłącz i już!
Czy muszę mieć widżet na stronie?
Nie musisz. Kanały audio/wideo lub czat można podlinkować pod wybraną przez Ciebie grafikę w dowolnym miejscu na stronie i tam inicjować rozmowy z klientem.
Jakie formy płatności akceptujecie?
Jesteśmy zintegrowani z operatorem płatności Stripe zatem oferujemy bezpieczne płatności kartami. Jeśli potrzebujesz zapłacić inaczej, skontaktuj się z nami.
Czy aby korzystać z FullCall muszę podpisać umowę?
Tworząc nowe konto należy zaakceptować regulamin świadczenia usług, co jest równoznaczne z zawarciem umowy drogą elektroniczną.
Czy mogę zrezygnować z korzystania z FullCall w dowolnym momencie?
Nasza usługa działa w modelu SaaS / „Pay as you go”. W czasie trwania subskrypcji planu płatnego możesz zrezygnować w dowolnym momencie i kolejna opłata cykliczna nie będzie już pobrana. Nie dotyczy to oczywiście pakietu darmowego.
Czy w każdej chwili mogę zmienić mój pakiet na inny?
W dowolnym momencie możesz podnieść swój pakiet na wyższy. Masz również możliwość obniżenia swojego pakietu na kolejny cykl rozliczeniowy.
Czy są jakieś ukryte koszty oprócz podanych cen netto?
Obowiązują tylko ceny oficjalnie podane w cenniku. Do każdej usługi doliczany jest należny podatek VAT w Polsce (23%).
Jak dodać wtyczkę FullCall do strony?
Masz możliwość zainstalować naszą wtyczkę bądź wkleić wygenerowany dla Ciebie kod do swojej strony. W razie problemów – skontaktuj się z nami, na pewno wytłumaczymy jak to zrobić.
Czy macie wtyczki do popularnych platform jak WordPress czy PrestaShop?
Oczywiście. Wystarczy wyszukać w odpowiednim marketplace aplikacje FullCall i ją zainstalować.
Czy macie aplikacje mobilną?
Obowiązkowo. Posiada możliwości czatowania, odbierania i nawiązywania połączeń audio/wideo czy też przekierowywania rozmów.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście.
Bądź na bieżąco
Zapisz się na listę, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowościach.
Odwiedź nasz blog
Jeśli zastanawiasz się czy nasze narzędzie jest odpowiednie dla Twojej firmy, koniecznie odwiedź nasz blog i zobacz komu dostarczamy nasze rozwiązanie.
Darmowy pakiet
Zobacz co oferują nasze pakiety i przetestuj FulllCall za darmo już teraz.
Chcesz wypróbować video chat Fullcall?
Załóż darmowe konto już teraz