Skontaktuj się z nami

Nasz zespół jest otwarty na wszelkie Państwa pytania, a nie rzadko zdarza się, że odpowiedzi udziela sam Prezes. A wszystko po to aby być jak najbliżej Państwa zgłoszeń, doświadczeń i opinii o produkcie FullCall.

Skontaktuj się z nami przez poniższy formularz, za pomocą maila lub korzystając z widżetu, gdzie dostępne są opcje połączeń czat, audio i oczywiście wideo.

Napisz do nas

Zgoda

6 + 6 =

Info

Łabędzka 47,
44-121 Gliwice

kontakt @ fullcall.pl

Q&A

Co jeszcze warto wiedzieć o FullCall?

t

Czy mogę korzystać z produktu bezpłatnie?

Oczywiście! Posiadamy pakiet Freemium, który aktywuje się automatycznie po 14 dniach testów, jeśli nie zdecydujesz się na inny bardziej bogaty w zasoby plan płatny.

t

Jak działa okres próbny?

Zakładając konto dostajesz profesjonalny i bogaty pakiet Premium o wartości 245 zł na 14 dni do testów. Jeśli nie zdecydujesz się na zakup, Twoje konto przejdzie automatycznie do planu bezpłatnego Freemium bez żadnych kosztów i kruczków.

t

Czy mogę konfigurować kanały kontaktu?

Tak. Możesz używać takich kanałów, na jakie Twoja firma jest gotowa. Sam czat lub audio/wideo? Lub wszystko razem? Nie ma problemu, kliknij włącz/wyłącz i już!

t

Czy muszę mieć widżet na stronie?

Nie musisz. Kanały audio/wideo lub czat można podlinkować pod wybraną przez Ciebie grafikę w dowolnym miejscu na stronie i tam inicjować rozmowy z klientem.

t

Jakie formy płatności akceptujecie?

Jesteśmy zintegrowani z operatorem płatności Stripe zatem oferujemy bezpieczne płatności kartami. Jeśli potrzebujesz zapłacić inaczej, skontaktuj się z nami.

t

Czy aby korzystać z FullCall muszę podpisać umowę?

Tworząc nowe konto należy zaakceptować regulamin świadczenia usług, co jest równoznaczne z zawarciem umowy drogą elektroniczną.

t

Czy mogę zrezygnować z korzystania z FullCall w dowolnym momencie?

Nasza usługa działa w modelu SaaS / „Pay as you go”. W czasie trwania subskrypcji planu płatnego możesz zrezygnować w dowolnym momencie i kolejna opłata cykliczna nie będzie już pobrana. Nie dotyczy to oczywiście pakietu darmowego.

t

Czy w każdej chwili mogę zmienić mój pakiet na inny?

W dowolnym momencie możesz podnieść swój pakiet na wyższy. Masz również możliwość obniżenia swojego pakietu na kolejny cykl rozliczeniowy.

t

Czy są jakieś ukryte koszty oprócz podanych cen netto?

Obowiązują tylko ceny oficjalnie podane w cenniku. Do każdej usługi doliczany jest należny podatek VAT w Polsce (23%).

t

Jak dodać wtyczkę FullCall do strony?

Masz możliwość zainstalować naszą wtyczkę bądź wkleić wygenerowany dla Ciebie kod do swojej strony. W razie problemów – skontaktuj się z nami, na pewno wytłumaczymy jak to zrobić.

t

Czy macie wtyczki do popularnych platform jak WordPress czy PrestaShop?

Oczywiście. Wystarczy wyszukać w odpowiednim marketplace aplikacje FullCall i ją zainstalować.

t

Czy macie aplikacje mobilną?

Obowiązkowo. Posiada możliwości czatowania, odbierania i nawiązywania połączeń audio/wideo czy też przekierowywania rozmów.

t

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście.

Bądź na bieżąco

Zapisz się na listę, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowościach.

Odwiedź nasz blog

Jeśli zastanawiasz się czy nasze narzędzie jest odpowiednie dla Twojej firmy, koniecznie odwiedź nasz blog i zobacz komu dostarczamy nasze rozwiązanie.

Darmowy pakiet

Zobacz co oferują nasze pakiety i przetestuj FulllCall za darmo już teraz.

Chcesz wypróbować video chat Fullcall?

Załóż darmowe konto już teraz