Wierzymy w budowanie relacji i zaufania poprzez ludzką rozmowę
Naszym “Why?” projektu jest wiara w to, że człowiek zasługuje na ludzki szacunek i ludzką pomoc. W dobie botów, robotów i sztucznej inteligencji wychodzimy naprzeciw dostarczając videochat prosty jak nigdy wcześniej.
Kilka słów od Cofoundera
Dlaczego zdecydowaliśmy się na budowę projektu FullCall?
„W czasach pełnej automatyzacji dostrzegliśmy, że komunikacja międzyludzka i support poszły nie w tę stronę, co trzeba. Czy ktoś z nas lubi być obsługiwany przez bezdusznego robota, który pętląc się i tak nie rozwiązuje naszego problemu marnując przy tym nasz czas? Zapragnęliśmy, by customer care w Internecie był tak skuteczny jak w realnym świecie, kiedy z naszą sprawą udajemy się do punktu obsługi klienta porozmawiać z żywym człowiekiem… „
Kilka słów od Inwestora
Dlaczego zdecydowaliśmy się na budowę projektu FullCall?
„Kiedy pierwszy raz usłyszałem o pomyśle na FullCall poczułem niezwykłą inspiracje. Nieczęsto zdarza się, że projekt na tak wczesnym jest w stanie mnie zainteresować i zaangażować. Jednak byłem w pełni przekonany, że Full Call zmieni część naszego życia – sposób w jaki kupujemy, konsultujemy się, komunikujemy.
Jestem za usprawnieniem procesów i automatyzacją, dlatego jest to dla mnie must have, jeśli chodzi o biznes. Cieszę się, że mogę wspierać to przedsięwzięcie, patrzeć jak się rozwija i podbija rynek, ale przede wszystkim być jego częścią.”
Kilka słów od Inwestora
Dlaczego zdecydowaliśmy się na budowę projektu FullCall?
„Kiedy pierwszy raz usłyszałem o pomyśle na FullCall poczułem niezwykłą inspiracje. Nieczęsto zdarza się, że projekt na tak wczesnym jest w stanie mnie zainteresować i zaangażować. Jednak byłem w pełni przekonany, że Full Call zmieni część naszego życia – sposób w jaki kupujemy, konsultujemy się, komunikujemy.
Jestem za usprawnieniem procesów i automatyzacją dlatego jest to dla mnie must have jeśli chodzi o biznes. Cieszę się, że mogę wspierać to przedsięwzięcie, patrzeć jak się rozwija i podbija rynek, ale przede wszystkim być jego częścią.”
Czy masz to samo „Why” co my?
Jeśli Ty również wierzysz w to, że Twoi klienci zasługują na najwyższy poziom obsługi świadczony „przez ludzi w szacunku do ludzi”, porozmawiaj z nami i dowiedz się jak możemy „zhumanitaryzować” procesy obsługi klienta w Twojej firmie. Skontaktuj się z nami w dowolny sposób lub już teraz włącz darmowe konto i przetestuj nas klikając poniżej
Nasz zespół
Kto tworzy FullCall?
Nad projektem FullCall pracuje łącznie blisko 20 osób dostarczając swoją wiedzę, pomysły i doświadczenie z dziedzin tj: biznes, IT, programowanie, grafika, UX/UI, prawo, marketing, reklama czy psychologia biznesu.
Poznaj nasz czołowy i młody zespół, który ma wiarę w to do czego dążymy.
Bądź z nami w kontakcie
Gliwice
Łabędzka 47,
44-121 Gliwice
Współpraca
+48 510 094 677
Wsparcie
pomoc @ fullcall.pl
Zapytania
kontakt @ fullcall.pl
Dołącz do naszych klientów, którzy mają to samo „WHY?” co my…
Odwiedź strony naszych klientów i zobacz jaką wartość niesie dla nich videochat FullCall.
Odwiedź nasz blog
Jeśli zastanawiasz się czy nasze narzędzie jest odpowiednie dla Twojej firmy, koniecznie odwiedź nasz blog i zobacz komu dostarczamy nasze rozwiązanie.
Masz pytania?
Chcesz zacząć przygodę z FullCall, ale wciąż masz wiele niejasności? Koniecznie zapoznaj się z naszą sekcją Q&A, w której odpowiadamy na najczęstsze pytania.
Chcesz wypróbować video chat Fullcall?
Załóż darmowe konto już teraz