W czasach apogeum epidemii aż 80 proc. konsultacji medycznych przyjmowało postać tele i wideoporad. Co ciekawe, aż 92 proc. badanych przyznało, że taka forma spotkania wystarczyłaby specjalista rozwiązał ich problem zdrowotny.

Przytoczone dane pokazują, że pacjenci coraz bardziej cenią wizyty online, które już na stałe wpiszą się w naszą codzienność. Dlatego powstała wtyczka do wizyt online FullCall umożliwiająca lekarzom, dietetykom i psychologom rozmowę z pacjentami przez kamerkę. Dzisiaj bierzemy pod lupę temat, w czym tkwi fenomen wspomnianej wtyczki. Przeczytaj, jak sprawdzi się w Twojej praktyce!

Wtyczka do wizyt online – pandemia impulsem zmian

Pacjenci upodobali sobie wizyty online i nie zapowiada się, by w najbliższych latach, o ile nie dekadach, uległo to zmianie. Zgodnie z art. 42 ust. 1 ustawy z 5 grudnia 1996 r. o zawodzie lekarza specjalista bez obaw może zbadać pacjenta za pośrednictwem systemów teleinformatycznych lub systemów łączności. Nic zatem nie stoi na przeszkodzie, aby z tej opcji regularnie korzystać.

I rzeczywiście doceniło ją mnóstwo lekarzy. Wizyty online to gwarancja wygody i bezpieczeństwa w każdej postaci. Rozmawiając przez kamerkę, ryzyko zarażenia się koronawirusem lub inną chorobą zakaźną jest zerowe. Poza tym pacjent nie musi tracić czasu oraz pieniędzy na dojazdy, co generuje dodatkowe zalety.

Wizyta online to esencja korzyści dla obydwóch stron. Dlatego eksperci od technologii stworzyli wtyczkę do wizyt online FullCall, która wychodzi naprzeciw potrzebom specjalistów. Powstała z myślą o lekarzach z każdej specjalizacji, dietetykach, psychologach oraz fizjoterapeutach. Za jej pomocą przeprowadzisz szczegółowy wywiad, wystawisz e-receptę lub e-zwolnienie, a także zalecisz dalsze kroki w procesie leczenia. Pomyśl, ile wizyt możesz przeprowadzić w zdalnej formie – na pewno wiele, prawda?

A teraz pytanie, czy warto zdecydować się na wtyczkę do wizyt online? 43,2 proc. badanych osób twierdzi, że wideoporady powinny być jednym z głównych kanałów kontaktu z lekarzem. Zobacz, ilu potencjalnych zainteresowanych zyskasz, gdy zdecydujesz się na świadczenie konsultacji online. Odpowiedź nasuwa się sama!

Wtyczka do wizyt online

Wtyczka do wizyt online FullCall – powiększ grono pacjentów

Czy wiesz, że już jednym kliknięciem możesz połączyć się z pacjentem przez kamerkę? Wspomnianą funkcję daje wtyczka do wizyt online FullCall, przystosowana do rozmów głosowych i wideo oraz do wymieniania wiadomości tekstowych. To pełen pakiet, więc skontaktujesz się z odbiorcą w dowolny, preferowany sposób – głosowo lub tekstowo. Do rozmowy potrzebny jest tylko Internet i kamerka wbudowana w komputer lub telefon.

Wtyczka do wizyt online FullCall nie wymaga rejestracji po stronie pacjenta, instalacji oprogramowania czy pobierania aplikacji – po prostu wchodzi on na stronę i wybiera opcję połączenia głosowego lub wideo. To tak intuicyjne, że z zadaniem poradzi sobie nawet starsza osoba!

Korzyści jest więcej, zwłaszcza dla Ciebie jako specjalisty – umieszczenie wtyczki do wizyt online FullCall na stronie nic nie kosztuje. Nie musisz inwestować w drogi program do prowadzenia wideoporad, który kosztuje nawet kilka tysięcy złotych. Nie warto, ponieważ darmowa wtyczka FullCall widnieje jako elegancki widget na wybranej przez Ciebie podstronie, więc natychmiast rzuca się w oczy, gdy pacjent lub klient przegląda portal. Nie da się jej przeoczyć, widoczne okienko skutecznie zachęca do nawiązania kontaktu.

Co zyskasz z wtyczką do wizyt online FullCall? Przede wszystkim wygodę i oszczędność czasu, co analogicznie zapewnisz jednocześnie pacjentom lub klientom. Jak potwierdzają badania, wielu konsumentów uważa wizyty online za komfortowe rozwiązanie przyszłości. Wyprzedź konkurencję i buduj profesjonalny wizerunek z nowoczesnymi technologiami – zaowocuje to ciągłym napływem pacjentów, którzy nie chcą lub nie mogą pojawić się u specjalisty stacjonarnie. Wyjdź im na przeciw, pozwól skorzystać ze swoich usług online.

Pozostałe aktualności

Jak wykorzystać wideorozmowy w komunikacji firmy?

Jak wykorzystać wideorozmowy w komunikacji firmy?

Wykorzystanie wideorozmowy, jako kanału komunikacji z klientami ma coraz większe znaczenie w ich skutecznej obsłudze. Szczególnie młodsi użytkownicy Internetu wybierają takie szybkie formy kontaktu. Ich zaletą jest to, że można równocześnie słyszeć i widzieć rozmówcę....

Prezentacja nieruchomości online

Prezentacja nieruchomości online

Sektor usługowy został wystawiony na próbę w roku 2020, a pandemia nieco zredefiniowała reguły gry w customer service dla usług. W jaki sposób biznesy mogą zaadaptować się do zmian i nadal serwować doskonałe doświadczenie klienta, jednocześnie wypełniając cele...