Dlatego jako właściciel sklepu internetowego musisz zadbać o swoją przewagę. Jednym ze sposobów jest wdrożenie czatu do sklepu, dzięki któremu klienci w kilka sekund napiszą do Ciebie wiadomość. W czym tkwi fenomen takiej wtyczki oraz jak ją wykorzystasz w biznesie? Przeczytaj!

Czat do sklepu – Messenger dla biznesu

Z powodu pandemicznych czasów znaczenie transakcji online wzrosło wielokrotnie. By sprzedaż przebiegała jeszcze sprawniej, powstał czat do sklepu z funkcją bezpośredniego kontaktu.

Może kojarzysz okienka wyświetlające się w prawym dolnym rogu na witrynie sklepu? To właśnie wspomniana wtyczka, dzięki której klient może w kilka sekund wysłać wiadomość do sprzedawcy, poprosić o połączenie audio lub wideo. To niezwykłe udogodnienie dla odbiorców, którzy nie muszą szukać numeru telefonu na stronie ani pieczołowicie pisać maila, na którego odpowiedź będą czekali zdecydowanie dłużej.

Dlatego powstał czat do sklepu FullCall przystosowany do sklepów zintegrowanych z wieloma platformami, w tym Woocommerce i PrestaShop. Wtyczka FullCall to swojego rodzaju Messenger dla biznesu, który przynosi korzyści nie tylko klientom, ale i Tobie. W następnej części wpisu dowiesz się, jakie ma zalety!

Wtyczka do sklepu FullCall – co zyskasz?

Chcesz zwiększyć sprzedaż? Czat do sklepu pozwala zyskać przewagę nad konkurencją, dzięki niemu sprawnie odpowiadasz na pytania klientów, w efekcie czego czują się oni wyróżnieni. Na pewno chętniej wrócą na zakupy do właściciela, z którym nawiązali nić porozumienia, poza tym możesz na bieżąco rozwiewać ich wątpliwości, polecać podobne produkty czy przekierowywać do konkretnych kategorii.

Wdrożenie czatu do sklepu zmniejsza też liczbę reklamacji i negatywnych ocen. Możesz natychmiast rozwiązać problem klienta, w efekcie czego szansa na polubowne załatwienie sprawy wzrasta. Dzięki FullCall klient szybko zadzwoni do konsultanta sklepowego poprzez wideo czat, by pokazać uszkodzenia produktu, wówczas pracownik sklepu może szybko uznać reklamację.

Dzięki czatowi do sklepu klienci zapytają o wszystkie nurtujące ich szczegóły na przykład zwroty, dostawy, rabaty oraz pozostałe tematy, bez konieczności wymieniania kilku, a nawet kilkunastu maili. To znaczna wygoda dla obydwóch stron, zwłaszcza oszczędność czasu, a nierzadko i nerwów, nie sądzisz?

Chcesz dowiedzieć się, co najbardziej interesuje klientów w Twoim sklepie internetowym? Wtyczka FullCall ma funkcję umożliwiającą obserwowanie aktywności użytkowników w czasie rzeczywistym, sprawdzisz na przykład najczęściej odwiedzane kategorie i produkty. Dzięki temu analiza potrzeb klienta przełoży się na skuteczniejszą sprzedaż.

czat do sklepu

Czat do sklepu – poznaj potrzeby klientów

Jak zatem widzisz, dzięki FullCall nie tylko porozmawiasz z klientami, ale i zweryfikujesz ich aktywność w sklepie, dowiesz się, jakie produkty cieszą się największym zainteresowaniem, a nawet sprawdzisz, z jakiej strony (na przykład Facebooka) przyszedł do Ciebie odbiorca.

Co więcej, możesz uruchomić automatyczny komunikat zachęcający do kontaktu, jeśli klient spędzi na stronie określoną, dłuższą ilość czasu. Niech zainteresowanie przekształci się w działanie – od tego już krótka droga do sprzedaży.

A jak zachęcić klientów do pisania lub dzwonienia na czacie? Możesz automatycznie przyznać stały lub zmienny rabat za skorzystanie z komunikatora. W ten sposób porozmawiasz z klientami, w efekcie czego zachęcisz ich do zakupu. Szanse na większy zysk rosną!

Budowanie customer loyalty przyniesie Ci ogrom korzyści, począwszy od pozyskania zaufania klientów, a skończywszy na zwiększeniu sprzedaży. Instalacja FullCall przebiega sprawnie, trwa zaledwie kilka minut. Wystarczy, że zainstalujesz wtyczkę – to intuicyjny i prosty proces, z którym poradzi sobie każdy właściciel sklepu. Co ważne, możesz korzystać z narzędzia za darmo. Poznaj szczegóły na stronie FullCall!