Chcesz świadczyć klientom jak najwyższą jakość usług? Zadbaj o szybki i wygodny kontakt, który ułatwi dokonanie sprawnej transakcji oraz pozwoli udzielić wyczerpujących odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Długi czas oczekiwania na połączenie telefoniczne bądź odpowiedź mailową może zniechęcić klientów, zwłaszcza w czasach, gdy każda minuta jest na wagę złota. Dlatego powstał live chat FullCall, czyli wtyczka umożliwiająca nawiązanie błyskawicznego kontaktu. Wystarczy, że dodasz ją na swoją stronę internetową, by cieszyć się autentycznymi relacjami. Jakie korzyści przynosi wspomniana funkcja? Odpowiadamy!

Live chat na stronę – jakie ma zalety?

Zależy Ci na szczerej relacji z klientami? Zapewnij im możliwość rozmowy na żywo. Dzięki live chatowi FullCall na stronie w wygodny sposób utrzymasz z kontakt z odbiorcami, przekażesz wszystkie niezbędne informacje, a także przedstawisz ofertę. Wpłynie to na zwiększenie zaufania klientów, a to na kilka razy skuteczniejszą sprzedaż produktów lub usług. Kolejną zaletą live chatu jest promowanie pozytywnych opinii na temat Twojej strony internetowej przez zadowolonych i chętniej polecających Twój biznes klientów.

Live chat na stronie z pewnością pozytywnie zaskoczy nowych konsumentów, ponieważ pierwsze wrażenie ma duże znaczenie. Wyróżnisz się na tle konkurencji, a także zyskasz wzrost zaufania do marki oraz jej autentyczności. Odnotujesz również spadek reklamacji rozczarowanych klientów, ponieważ zawsze będą oni mogli liczyć na szybką odpowiedź tekstową lub głosową.

Warto wspomnieć, że wprowadzenie live chatu FullCall na stronę internetową to szybki i bezproblemowy proces. Wystarczy, że zainstalujesz specjalną wtyczkę na stronie, a klienci dwoma kliknięciami będą mogli rozpocząć rozmowę. Nie muszą w tym celu instalować zewnętrznego oprogramowania. Dużą zaletą jest także proste zarządzanie rozmowami w wygodnym panelu do obsługi ruchu oraz włączania i wyłączania poszczególnych funkcji widgetu.

Live chat na stronę

Live chat na stronę, czyli innowacyjna forma rozmów

Jeśli chcesz, aby Twoi klienci kontaktowali się z Tobą szybko i bezproblemowo, koniecznie postaw na live chat FullCall. Działa on nie tylko na urządzeniach stacjonarnych, ale także mobilnych dzięki starannie opracowanej aplikacji. Live chat nie ma ograniczeń. Możesz być w kontakcie bez względu na to, gdzie jesteś, co pozytywnie wpływa na komfort jego użytkowania. Dając swoje bezpośrednie wsparcie klientom, będziesz cieszyć się udanymi transakcjami oraz zwiększonym zaufaniem do firmy.

Live chat na stronę to innowacyjna alternatywa dla standardowych rozmów mailowych bądź prowadzonych na infolinii, które pochłaniają wiele czasu. Klienci potrzebują szybkich i konkretnych odpowiedzi, a Ty możesz im je zapewnić dzięki wtyczce live chat FullCall. Co ważne, nie trzeba podawać danych, by rozpocząć rozmowę za pośrednictwem FullCall. To gwarancja anonimowości oraz brak bariery przed kontaktem, co umożliwia bezproblemową konwersację. Live chat na stronę jest pozbawiony niewygodnych procedur, jak w przypadku innych wtyczek i aplikacji.

Korzystanie z funkcji live chatu jest możliwe po utworzeniu konta. Wówczas wystarczy zainstalować wtyczkę FullCall na swojej stronie. Nawet najbardziej wymagający klienci będą całkowicie zadowoleni z formy komunikatora, jakim jest live chat. Dzięki temu w dobie wirtualnej sprzedaży będziesz możliwie jak najbliżej swoich konsumentów – porozmawiasz otwarcie o ich potrzebach oraz obiekcjach, jak i odpowiesz na nurtujące pytania, by łatwiej sfinalizować konkretne zlecenia.

Jeśli na Twojej stronie internetowej nie zainstalowałeś jeszcze wtyczki live chatu FullCall, nie zwlekaj i zrób to już dziś! Zapewnij klientom najszybszy i najskuteczniejszy sposób komunikacji oraz ciesz się lepszymi wynikami z konwersji i sprzedaży.